Для групи АК-25 Технологія приготування їжі
Тема: Технологія приготування солодких страв та напоїв
Урок № 166
Значення
солодких страв у харчуванні.
|
Класифікація, загальна характеристика сировини для
приготування солодких страв.
Д/з: складіть конспект с.261-262 та дайте відповідь на питання:
1. Яка харчова цінність солодких страв та які проблеми виникають при надмірному споживанні солодкого?
2. Яка класифікація солодких страв, у якому цеху готують солодкі страви?
3.Чому для приготування солоких страв не використовують алюмінієвий посуд?
Урок№ 167 Плоди насіннячкові, кісточкові. Особливості хімічного складу, види, сорти.
Д/з: складіть конспект с.262-263 та дайте відповідь на питання:
1. Дайте коротку характеристику насіннячковим плодам та який хімічний склад яблук?
2. Чому кісточкові плоди корисні для дієтичного харчування?
Урок № 168
Ягоди,
горіхоподібні, субтропічні плоди, особливості хімічного складу, види.
|
Правила подачі натуральних плодів, ягід.
Д/з: складіть короткий конспект с.263-266, с. 269-271 та дайте відповідь на питання:
1. У чому різниці між справжніми та несправжніми ягодами?
2. Чим корисні горіхі?
3. Для приготування яких страв використовують карамболу та папайю?
4. Які правила подавання кувунів, дині та ананасів?
Урок № 169 Цукор, мед: види, хімічний
склад, значення для організму,використання
Д/з: складіть конспект с.266-268 та дайте відповідь на питання:
1. Яка енергетична цінність цукру та меду?
2. Яка класифікація меду і яка особливість падевого меду?
3. Які умови та терміни зберіганні меду?
Урок № 170
Технологія
приготування та відпуск компотів з свіжих та заморожених ягід; киселів різної
консистенції: з ягід, плодів, консервованих фруктів, молока. Д/з: складіть конспект с.271-274 та дайте відповіть на питання: 1. Як приготувати компоти з персиків або малини без кип'ятіння ? 2. Як впливає кількість крохмалю на консистенцію киселів, які правила подаванні різних видів киселів? 3. Складіть схему приготування киселю з вишень.
Урок № 171 Желеподібні страви.
Характеристика драглеподібних речовин: желатин, агар, агароїди Д/з: складіть конспект с. 268-269 та дайте відповідь на питання: 1. З чого одержують агар, агароїд, альгінат, пектин? 2. Як підготувати желатин перед використанням і чому не можна його кип'ятити?
Урок № 172
Технологія
приготування та відпуск желе молочного, сметанного, з ягід, плодів,
цитрусових.
|
Д/з: складіть конспект с. 274-275, с.349 та дайте відповідь на питання: 1. Опишіть технологічний процес приготування желе 2. Які правила подавання желе та вихід на порцію?
Урок№ 173 Технологія приготування
самбуків. Вимоги до якості, відпуск, умови зберігання Д/з: складіть конспект с.349-350 та дайте відповідь на питання: 1.Чим самбук відрізняється від желе? 2. Складіть схему приготування самбуку сливового Відповіді надсилайте на електронну адресу або на вайбер
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий