понедельник, 12 апреля 2021 г.

 Для групи АК-25 Технологія приготування їжі

 Тема: Технологія приготування солодких страв та напоїв

Урок № 166

Значення солодких страв у харчуванні.

Класифікація, загальна характеристика сировини для приготування солодких страв.
 
Д/з: складіть конспект с.261-262 та  дайте відповідь  на питання:
1. Яка харчова цінність солодких страв та які проблеми виникають при надмірному споживанні солодкого?
2. Яка класифікація солодких страв, у якому цеху готують солодкі страви?
3.Чому для приготування  солоких страв не використовують алюмінієвий посуд?
 
Урок№ 167  Плоди насіннячкові, кісточкові. Особливості хімічного складу, види, сорти.
 
 Д/з: складіть конспект с.262-263 та  дайте відповідь на питання:
1. Дайте коротку характеристику насіннячковим плодам та який хімічний склад яблук?
2. Чому кісточкові плоди корисні для дієтичного харчування?
 
 Урок № 168

Ягоди, горіхоподібні, субтропічні плоди, особливості хімічного складу, види.

Правила подачі натуральних плодів, ягід.
 
 Д/з: складіть короткий конспект с.263-266, с. 269-271 та дайте відповідь на питання:
1. У чому різниці між справжніми та несправжніми ягодами?
2. Чим корисні горіхі?
3. Для приготування яких страв використовують карамболу та папайю?
4. Які правила подавання кувунів, дині та ананасів?
 
 Урок № 169 Цукор, мед: види, хімічний склад, значення для організму,використання
 
 Д/з: складіть конспект  с.266-268 та дайте відповідь на питання:
1.  Яка енергетична цінність цукру та меду?
2. Яка класифікація меду і яка особливість падевого меду?
3. Які умови та терміни зберіганні меду?

Урок № 170

Технологія приготування та відпуск компотів з свіжих та заморожених ягід; киселів різної консистенції: з ягід, плодів, консервованих фруктів, молока.

 Д/з: складіть конспект с.271-274 та дайте відповіть на питання:

1. Як приготувати компоти з персиків або малини без кип'ятіння ?

2. Як впливає кількість крохмалю на консистенцію киселів, які правила подаванні різних видів киселів?

3. Складіть схему приготування киселю з вишень.

Урок № 171  Желеподібні страви. Характеристика драглеподібних речовин: желатин, агар, агароїди

Д/з: складіть конспект с. 268-269 та дайте відповідь на питання:

1. З чого одержують агар, агароїд, альгінат, пектин?

2. Як підготувати желатин перед використанням і чому не можна його кип'ятити?

 Урок № 172

Технологія приготування та відпуск желе молочного, сметанного, з ягід, плодів, цитрусових.

 Д/з: складіть конспект с. 274-275, с.349 та дайте відповідь на питання:

1. Опишіть технологічний процес приготування желе

2. Які правила подавання желе та вихід на порцію?

 Урок№ 173
Технологія приготування самбуків. Вимоги до якості, відпуск, умови зберігання

 Д/з: складіть конспект с.349-350 та дайте відповідь на питання:

1.Чим самбук відрізняється від желе?

2. Складіть схему приготування самбуку сливового

Відповіді надсилайте на електронну адресу або на вайбер

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий